Personal day

stylejumble

Sikke en vidunderlig dag… Solskin, frihed og hygge. I dag handler det kun om mig og hvad jeg aller helst vil lave, så jeg skal se film, spise en masse, gå en lang tur, tage et fodbad, farve hår og læse en masse. Manden skriver opgave og alle veninder er på påskebesøg, så det er skønt at have tid til mig selv. En hel dag endda!

20120405-113904.jpg
Læser lige nu Dean Koontz’ Skygger. Den er ret skræmmende, og jeg kan ikke regne den ud, hvilket jeg elsker når jeg ser film eller læser en bog – det skal overraske! Og så læser jeg i det nye Cover Man, som jeg skrev om før. Især artiklen om svensk og nu også dansk films nye stjerne, 23-årige Alicia Vikander. Hun spiller den kvindelige hovedrolle i Nikolaj Arcels historiske drama En kongelig affære – en af de stærkeste danske film nogensinde, synes…

View original post 193 more words

By sumitta2012

Leave a Reply

